MKBudgetCoaching.nl gebruikt cookies om site-verkeer te analyseren, er worden geen persoonlijke gegevens van u verzameld. Door verder te gaan op deze site gaat u akkoord met ons privacy beleid

Hulp nodig met uw administratie?

Rondslingerende papieren, chaos in uw hoofd, belangrijke papieren niet meer terug kunnen vinden of gewoonweg niet weten waar u moet beginnen met sorteren? Herkent u zich hierin en wilt u hulp met het uitpluizen en sorteren van uw administratie? Lees dan even verder.

Hoe werkt het?
Allereerst maken we een afspraak voor een intakegesprek bij u thuis. Dit gesprek duurt ongeveer 45min. Tijdens het intakegesprek wordt gekeken wat er allemaal gedaan moet worden om de administratie weer overzichtelijk te krijgen. Samen met u wordt er een plan van aanpak gemaakt. Soms is 1 afspraak voldoende en soms zijn meerdere afspraken nodig om de administratie weer op orde te krijgen, dit wordt altijd duidelijk gecommuniceerd.

Het doel?
Ervoor zorgen dat mensen zelfstandig hun administratie op orde kunnen houden. Dit geeft rust en overzicht en het voorkomt financiële en sociale problemen. Door de professionele begeleiding en een flinke dosis motivatie behalen we de beste resultaten.
Mocht het zo zijn dat tijdens het traject blijkt dat het doel niet bereikt kan worden (door financiële problematiek en/of schulden) dan wordt u begeleid naar andere hulp. Denk hierbij aan budgetcoaching of schuldhulpverlening.

Inzicht in uw administratie

Krijg weer inzicht in uw administratie, vaak ziet men door de bomen het bos niet meer.

Orde en structuur

Krijg overzicht en orde over uw administratie, dit zorgt weer voor rust.

Tips en advies

Krijg tips en advies m.b.t. uw administratie die aansluit op uw persoonlijke situatie.

werkwijze

Stap 1

Gratis intakegesprek

Allereerst maken we een afspraak voor een intakegesprek bij u thuis. Dit gesprek duurt ongeveer 45 minuten. Tijdens het intakegesprek wordt gekeken wat er allemaal gedaan moet worden om de administratie weer overzichtelijk te krijgen.

Stap 2

Plan van aanpak

Samen met u wordt er een plan van aanpak gemaakt. Soms is 1 afspraak voldoende en soms zijn meerdere afspraken nodig om de administratie weer op orde te krijgen, dit wordt altijd duidelijk gecommuniceerd.

Stap 3

Evaluatie

Natuurlijk hoor ik graag van u hoe u de begeleiding/ ondersteuning ervaren heeft, of er nog verbeterpunten zijn en of u zich geholpen en gehoord voelt. Samen gaan we hier nog even voor zitten.

Stap 4

Nazorg

2 maanden na de laatste afspraak neem ik telefonisch contact met u op om te horen hoe het met u gaat. Mocht u in de tussentijd of daarna nog behoefte hebben aan hulp, dan kunt u altijd bij mij terecht.

Vraag een vrijblijvend gesprek aan

Telefonisch bereikbaar van ma-vr 9:00-17:00

U kunt via dit formulier gemakkelijk en vrijblijvend een intakegesprek met mij regelen. Heeft u een andere vraag? Neem dan telefonisch contact op of stel uw vraag via de mail.